week 7, 8 en 9 - Reisverslag uit Arona, Spanje van Raymon Windt - WaarBenJij.nu week 7, 8 en 9 - Reisverslag uit Arona, Spanje van Raymon Windt - WaarBenJij.nu

week 7, 8 en 9

Door: Raymon

Blijf op de hoogte en volg Raymon

30 Juni 2016 | Spanje, Arona

Hola Holanda,

Weer zijn er 3 weken voorbij gevlogen. In dit verslag zal ik de hoogtepunten van de afgelopen 3 weken beschrijven.

In week 7 was er veel voorbereiding voor Ritmos Del Mundo festival. daar hadden wij 8 jetflames, 4 co2 kanonnen en 2 confetti kanonnen. op 17 juni hebben we dit allemaal opgebouwd en waren we om 12 uur klaar.

We zijn toen door een collega naar bar miami gebracht waar we een meeting hadden met Tenerife Job Training. tijdens deze meeting waren er nog 22 andere jongeren die via Tenerife Job Training in Tenerife stage lopen. ze komen allemaal uit verschillende landen zoals Portugal, Slowakije, Ierland, Estland, België en nog wat Nederlanders. Het was erg leuk en gezellig om met zoveel andere mensen te spreken uit verschillende landen die hier op stage zijn. na de meeting zijn we nog met een grote groep uit geweest dat uitliep tot in de vroege uurtjes.

Op de dag van Ritmos Del Mundo waren wij om 17:00 aanwezig en het was 1 groot feest. we vulden de confetti kanonnen en verder was het alleen wachten en kijken wat er allemaal gebeurde. bij Ritmos Del Mundo waren ook bekende artiesten aanwezig zoals Dj Dannic, Headhunterz en als afsluitknaller DVBBS bekend van het nummer tsunami.

24 juni zijn we naar Las Vegas geweest. Een klein dorpje hier op Tenerife. Daar hebben we onze lasers opgebouwd. Een groene laser en een full colour laser. 25 juni was de bruiloft en werd er een mooie lasershow gepresenteerd aan het bruidspaar.

27 juni heb ik hier mijn verjaardag gevierd samen met mijn ouders, mijn zus, Nick, Leandro en de vader en stiefmoeder van Leandro. lekker wezen uit eten. Erg veel gelachen en naderhand nog een cocktail gedronken in het hardrock café van Tenerife met z'n allen.

De laatste uitschieter is nog niet lang geleden. 2 dagen geleden zijn we begonnen met het opbouwen van een groot feest voor dr. Pepper op het strand van het ABAMA Hotel

We hebben 28 juni de hele dag opgebouwd en waren pas om half 4 klaar. Op 29 juni stonden we om half 12 weer paraat om de laatste dingen nog op te zetten. Het feest is bijna helemaal goed verlopen. Er was een lasershow met vuurwerk gemaakt voor dr.Pepper. helaas was 29 juni de computer kapot gegaan waardoor er snel een vervanger moest komen en dat was gelukt maar op het moment van de waarheid deed de full colour laser het niet die een belangrijk aandeel heeft in de show. De gasten hebben er niet zo veel van gemerkt alleen wij vonden het erg jammer dat het niet heeft uitgepakt zoals het voorbereid was.

Dit waren onze 3 weken eigenlijk wel. Vandaag gaan we nog even werken bij het ABAMA Hotel. Daarna kunnen we lekker uitrusten tot maandag.

de groeten uit Tenerife!

• 30 Juni 2016 - 15:38

Marianne Windt:

Weer een boeiend verslag. Wij hebben een beetje kunnen meekijken wat jullie hier doen. De opbouw bij Abama was dan ook erg mooi en interessant om te zien. Het is hard werken in de volle zon. Maar het resultaat mocht er zeker zijn. De laatste weken breken aan. Nog veel plezier op Tenerife.

• 30 Juni 2016 - 15:48

Rob Windt:

Het is weer een goed verslag.
    We hebben nu ook met eigen
    ogen kunnen zien dat jullie er
    hard voor moeten werken.
    jullie samenwerking ziet er goed
    uit. Leuk dat we een kijkje konden
    nemen en zien dat het jullie goed
    afgaat. Ga zo door.