de eerste 2 weken - Reisverslag uit Arona, Spanje van Raymon Windt - WaarBenJij.nu de eerste 2 weken - Reisverslag uit Arona, Spanje van Raymon Windt - WaarBenJij.nu

de eerste 2 weken

Door: Raymon

Blijf op de hoogte en volg Raymon

16 Mei 2016 | Spanje, Arona

Daar zitten we dan op tenerife. Nu 2 weken hier en al veel gedaan en veel gezien.
De eerste dag hebben we kennis gemaakt met de 2 werknemers van PPC events en nader kennis gemaakt met de eigenaar Peter en ook nog een klein evenement gehad wat voor ons toen nog redelijk groot leek. De rest van de eerste week was niet veel bijzonders en vooral in de loods werken. Daar hebben we licht, geluid en decoratie op de goede plaats gezet en licht en geluid getest of het nog naar behoren werkten. Dit was vooral nodig voor de 2de week van onze stage.
in de eerste 1 week zijn we nog 3 keer naar playa de las americas geweest. lekker op het terras gezeten met jasper die ook in tenerife stage loopt.

De 2de week van onze stage zit er net op en was behoorlijk zwaar. Niet alleen lichamelijk maar ook mentaal zwaar. Het begon met op maandag en dinsdag veel apparatuur testen en en de bussen in laden voor 4 dagen in het ABAMA Hotel. woensdag ochtend zijn we vertrokken naar het Ritz-Carlton ABAMA hotel. Een luxe 5 sterren hotel waar veel van de evenementen die wij verzorgen plaatsvinden. dit maal hadden we een 3 daags evenement voor de beste sales mensen van de Ritz-Calrton ook wel de chairman circle genoemd. de woensdag was alleen bedoeld om het evenement op te bouwen en alles te testen voor de avond van het evenement. De eerste dag hadden de mensen van Chairman circle een beach Party waar wij de fire dance show neer gezet hebben met spectaculaire lasers en vuurwerk.

In de nacht van 12 op 13 mei hebben we de beach party afgebroken en de nieuwe beach party opgebouwd. De vrijdag zelf zijn Ik en Leandro niet aanwezig geweest bij het evenement maar hebben we de balzaal klaar gemaakt voor de zaterdag.

zaterdag 14 mei konden we de beach party geheel afbreken en in de balzaal nog de puntjes op de i zetten. dit 3 daagse evenement was heel belangrijk en er kon en mocht niks fout gaan. Tijdens het diner in de balzaal hebben de los Luminates opgetreden. dit zijn 5 dansers met ledpakken aan van PPC Events die geprogrammeerd zijn op de muziek.

zondag 15 mei was alleen alle spullen van de week weer in de bussen laden en terug naar PPC brengen.

tijdens dit evenement hebben we in het ABAMA hotel geslapen. het was een erg zware week wat ik al verteld had. De afgelopen week hebben we 83 uur moeten werken. We gingen helemaal gesloopt naar huis maar hebben zeker ook een hele leerzame week gehad. nu gelukkig een week vrij om bij te komen en dan kunnen we er weer vol tegen aan.

• 16 Mei 2016 - 21:19

Marianne Windt:

Het is een mooi verslag. Zo te lezen hebben jullie al vanalles gezien en gedaan. Het lijkt me een leerzame stage!!

• 16 Mei 2016 - 21:27

Rob:

Goed verslag van de eerste 2 weken. Weet zeker dat deze stage jou goed past en er een hoop van op te steken valt. Succes met de komende weken. Let erop vooral genieten en opnemen.

• 19 Mei 2016 - 18:47

Chantal:

Leuk Raymie!

Eind juni komen wij gezellig kijken hoe het daar is :)
    Willen jullie nog wel huis straks?

Xxxxx

• 25 Mei 2016 - 11:01

Thomas Noordeloos:

Hey Raymon,

Zo te lezen heb je het waanzinnig druk! Wel lijkt het me een erg mooie uitdaging om telkens bij verschillende events betrokken te zijn! Geniet ervan en veel succes!

Groet,

Thomas

P.S. wil je vragen of Leandro zijn waarbenjij.nu site wil aanmaken en wil doorgeven?

• 31 Mei 2016 - 19:20

Karin Swijter:

Hoi Raymon, dat is behoorlijk werken maar slapen in het ABAMA maakt natuurlijk veel goed. Het is straks een verademing om weer op school te zijn ;-). Heel veel plezier van Marieke, Myke en ik. Heb je nog een leuke foto die we op de site kunnen gebruiken (vraagt Myke).